16 Eylül 2008 Salı

Bakırköyden Selam






Merhaba pembe severler,



Bu sene Ataköy'den bir hoby bahçesi edindim. Sanırım 40-50 metrakarelik bir yer. Tokatta yaşayan teyzemden domates tohumu aldım ve buraya ektim. Teyzem, yetmişine yakın yaşlarda. Kendimi bildim bileli bu domatesten eker bundan yerim derdi. Yani genleri ile hiç oynanmamış başka tohumlarla da karışmamış bildiğimiz yerli domatesler. Domatesleri ektim, tabi bunlar benim ilk deneyimimdi. Şekilsiz, yamuk, yarı tarafı yeşil, diğer tarafı pembe domatesler ortaya çıkınca şaşrmaya başlamıştım. Diğer bahçedeki domateslerin hem şekilleri daha düzgün hem de daha verimli görünüyorlardı. Biraz moralim de bozulmadı değil, ama toplayıp da salata yapıp yiyince ne kadar lezetli domateslere sahip olduğumu işte o zaman anladım. Komşularım da yedikçe bu domatesin çok lezetli olduğunu tohumundan ekmek üzere istemeye başlayınca bende bir mutluluk bir mutluluk deymeyin keyfime gitsin. Pembelerimi nasıl da sevmeye başlamıştım. Derken gazetede sizi gördüm. Hemen sitenize girdim. Aaa bunlar benim domatesler, hem de aynısı, dedim ya biz aynı ailedenmişiz birden akrabalarımı görmüş gibi sevindim ve hemen üye oldum. Tansug Hanım 1000. üye olduğumu bildirmez mi? Bande nasıl mutluluk bilemezsiniz. Sizlerle iletişim içerisinde olmak ne güzel, yalnız olmadığımı, 1000 kişilik bir aileye sahip olduğumu bilmek ne güzel. Hepinize yeniden merhaba dostlar. Bu arada domateslerimin de resimlerin çekmeye başladım, tabi domateslerimin iyileri kavanozlarda sos olarak kışı bekliyor. Önceden tanışsaydık onların da resimlerini eklerdim siteye ama zararı yok bunlar da fena değil.
Haa bu arada bilgisayar konusunda da eksiklerim çok yapabilecek miyim bilmiyorum, deneyeceğim, başarılı olurum, sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: